MENU

52. ročník dálkového a turistického pochodu Josefa Kloučka

Dne 12.10.2024 pořádá TJ Sokol Dolany, z.s. 52. ročník Dálkové a turistického pochodu Josefa Kloučka v Dolanech nad Vltavou. Základní informace o pochodu, který se koná za každého počasí a ke kterému doporučujeme mapu Slánska, naleznete níže:

TRASY :

50 km        pro starší 15 let,

35 km        pro ty, kteří si netroufají na víc J,

17 km        pro děti do 15 let v doprovodu dospělé osoby nebo v kolektivu s vedoucím.

START:

Trasy 50 a 35 km od 6:30 hodin, trasa 17 km

od 8:00 hodin, vždy z restaurace na hřišti (rovněž CÍL).

Ukončení prezentace v 10:00 hodin.

POPIS TRAS:

50 km

Společně s trasou 35 km po zelené turistické značce (TZ) do Libčic, za přívozem vpravo pod viadukt (ulicí Vltavská) a dále po vlastním značení  do Letek, Letecké náměstí, ulice V Zahrádkách. Po výstupu a opětovném napojení na silnici, vlevo směr Úholičky. V Úholičkách se trasy 35 a 50 km rozdělují (označeno). Trasa 50 km, odbočuje vlevo a dále po vlastním značení ulicí K Podmoráni, směr žel. zastávka Úholičky, kde podejdete trať a budete pokračovat vpravo, podél řeky směr Žalov. Zde se napojíte na žlutou TZ směr Levý Hradec. Na kopci (točna, zastávka bus), odbočíte ze žluté TZ vlevo na zelenou TZ a budete pokračovat cca 200m na Levý Hradec/Levohradecké náměstí (kontrola). Odtud se vraťte a pokračujte po zelené TZ směr Roztoky. U nádrží v Roztokách se napojíte na modrou TZ, která vás povede Tichým údolím, přes Únětice, Statenice, Noutonice až na Okoř. Zde odbočte vpravo na červenou TZ (pravobřeh potoka), čaká vás kontrola (točna, zastávka bus). Dále pokračujte po červené TZ směr Budeč, Zákolany, zde kontrola s občerstvením (Café Pošta – u OÚ). Ze Zákolan dále po červené TZ do Otvovic a Minic, poté odbočit vpravo směr Nehošť, Dolany (vlastní značení) a přes kopec kolem vysílače do Dolan a do cíle.

35 km

Společně s trasou 50 km po zelené turistické značce (TZ) do Libčic, za přívozem vpravo pod viadukt (ulicí Vltavská) a dále po vlastním značení  do Letek, Letecké náměstí, ulice V Zahrádkách. Po výstupu a opětovném napojení na silnici, vlevo směr Úholičky. V Úholičkách se trasy 35 a 50 km rozdělují (označeno). Trasa 35 km, odbočuje vpravo, ulice Roztocká směr Velké Přílepy (cyklostezka 0081), Kamýk a dále po modré TZ – do Noutonic a na Okoř. Zde odbočte vpravo na červenou TZ (pravobřeh potoka), čeká vás kontrola (točna, zastávka bus). Dále pokračujte po červené TZ směr Budeč, Zákolany, zde kontrola s občerstvením (Café Pošta – u OÚ). Ze Zákolan dále po červené TZ do Otvovic a Minic, poté odbočit vpravo směr Nehošť, Dolany (vlastní značení) a přes kopec kolem vysílače do Dolan a do cíle.

17 km

Neznačena – obcí Dolany, okolo Mateřské školky, do ulice Na Ladech, odkud se na „Cihličce“ (místní název) dostanete do Dolanského háje, který projdete a napojíte se na Debrnskou cestu, která vás dovede do Debrna. Dále směr Holubice, Trněný Újezd, Zákolany, zde kontrola s občerstvením (Café Pošta – u OÚ). Ze Zákolan dále po červené TZ do Otvovic a Minic, poté odbočit vpravo směr Nehošť, Dolany (vlastní značení) a přes kopec kolem vysílače do Dolan a do cíle.